Spellenvariant.nl maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analysedoeleinden en om u te voorzien toepasselijke advertenties. Door gebruik te blijven maken van onze website ga je akkoord met het plaatsen van cookies. Voor meer informatie zie onze privacy verklaring.
Gloomhaven
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 1 tot 4 spelers
- Speelduur
- 60 tot 120 minuten
- Leeftijd
- 14+
- Moeilijkheidsgraad
- Pittig
- Spelmechanismen
- Action Queue, Action Retrieval, Campaign / Battle Card Driven, Card Play Conflict Resolution, Communication Limits, Cooperative Game, Critical Hits and Failures, Deck Construction, Grid Movement, Hand Management, Hexagon Grid, Legacy Game, Line of Sight, Modular Board, Multi-Use Cards, Narrative Choice / Paragraph, Once-Per-Game Abilities, Role Playing, Scenario / Mission / Campaign Game, Simultaneous Action Selection, Solo / Solitaire Game, Storytelling, Tags, Variable Player Powers
- Taal
- Engels
- Aantal spelers
- 1 tot 4 spelers
- Speelduur
- 60 tot 120 minuten
- Leeftijd
- 14+
- Moeilijkheidsgraad
- Pittig
- BGGID
€ 159,88
Momenteel niet verkrijgbaar
Ontdek de betoverende wereld van Gloomhaven, een spel waarin Europese tactische gevechtsstrategieën tot leven komen in een dynamisch universum van verschuivende motivaties. Als speler word je een rondtrekkende avonturier, begiftigd met unieke vaardigheden en persoonlijke beweegredenen om te reizen naar deze donkere uithoek van de wereld.
Gloomhaven is geen gewoon spel, maar een wereld die zich ontwikkelt en verandert, ideaal om te spelen over meerdere sessies. Het spel draait rond samenwerking, waarbij spelers gezamenlijk dreigende kerkers en vergeten...
Gloomhaven is geen gewoon spel, maar een wereld die zich ontwikkelt en verandert, ideaal om te spelen over meerdere sessies. Het spel draait rond samenwerking, waarbij spelers gezamenlijk dreigende kerkers en vergeten...
- Spelmechanismen
- Action Queue, Action Retrieval, Campaign / Battle Card Driven, Card Play Conflict Resolution, Communication Limits, Cooperative Game, Critical Hits and Failures, Deck Construction, Grid Movement, Hand Management, Hexagon Grid, Legacy Game, Line of Sight, Modular Board, Multi-Use Cards, Narrative Choice / Paragraph, Once-Per-Game Abilities, Role Playing, Scenario / Mission / Campaign Game, Simultaneous Action Selection, Solo / Solitaire Game,...
- Designer
- Isaac Childres